.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه اول دی ماه روز راهدار
فعالیت 650 اتحادیه صنفی در مازندران

شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران به فعالیت بیش از 650 اتحادیه صنفی در استان اشاره کرد و گفت: مازندران با دارا بودن این میزان اتحادیه های صنفی در کشور پیشرو است.

محمد محمدپور ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، همچنین با اشاره به برگزاری یادواره شهدای اصناف در استان، برگزاری یادواره شهدا را تبعیت  از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا موجب ترویج ارزش های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای شهدا به نسل آینده انقلاب می شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اینکه خانواده بزرگ اصناف و صنایع در تمامی صحنه های حساس انقلاب حضوری پر رنگ داشته اند اظهار داشت: در شرایط کنونی و با توجه به افزایش فشار اقتصادی در کشور بر اثر تحریم ها این بازاریان و اصناف هستند که همچون گذشته با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری با فداکاری و همت مضاعف به مقابل با تحریم بیگانگان پرداختند تا آسایش مردم را فراهم سازند.

دکتر محمد پور افزود: خانواده اصناف مازندران 500 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به بازدید استاندار و توافق صورت گرفته با شرکت کاله در استان گفت: حرکت به سمت توسعه و تکمیل زنجیره تولید مجموعه کاله تا جایی که منطق اقتصادی ایجاب می کند در داخل استان پرورش می یابد.تجربه موفق کاله که به عنوان یک کارآفرین ملی و نمونه می باشد باید در استان تکثیر و گسترش یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 7.874 seconds.